Kontaktinformasjon

Telefon 70176000
E-post post@rydd.no
Adresse Borgundfjordveien 58

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på de oftest stilte spørsmålene.

Generelt

  • Jeg ønsker å bestille ekstra deler til en pakke, men finner ikke de løse delene. Hva gjør jeg da?

    Da kan du enten starte en chat, ringe oss å bestille pr telefon eller du kan benytte kommentarfeltet når du har kommet til handlekurven. Kommentarfeltet finner du nederst på siden hvor du bekrefter faktura og leveringsadresse.

  • Har dere brukte reoler?

    Nei vi fører ikke brukte reoler. Ta kontakt med oss for et pristilbud på helt nye reoler til ditt lager!

  • Kan dere hjelpe oss å finne ut hva vi trenger?

    JA, hvis dere tar kontakt med oss enten på chat, telefon eller e-post og gir oss en beskrivelse av hva du skal lagre i reolen, hvor store kolli det er snakk om og hvor stor plass du har tenkt å bruke så kan vi hjelpe deg med å finne ut hva du trenger!

  • Tilbyr dere leasing?

    Vi har avtale med Nordea Finance Equipment AS og kan tilby leasing av reoler herfra. Spør oss gjerne om tilbud på leasing så undersøker vi dette.

Levering

  • Hvor lang leveringstid har dere?

    Vi jobber for å ha alle varer på lager til enhver tid. Normal leveringstid er derfor pakketid på inntil 2 arbeidsdager og transporttiden fra vårt lager i Ålesund. Haster det så får vi det av gårde med det samme.

  • Har dere avdelinger andre steder i landet hvor vi kan hente varene?

    Vi har kun ett lager som befinner seg i Ålesund. Varene kan derfor kun hentes hos oss i Ålesund, men vi leverer varer over hele landet ved hjelp av våre transportører.

  • Hva blir fraktprisen?

    Fraktprisen regnes ut fra vekt og volum på det du ønsker å bestille - legger du inn en webordre hos oss så får du beregnet en fraktpris før du sender inn bestillingen. Har du ønske om å ta dette pr telefon så ring oss så beregner vi fraktprisen omgående.

Faktura

  • Sender dere faktura på EHF?

    Vi benytter Visma Autoinvoice til fakturautsendelser og har i den forbindelse følgende rekkefølge på fakturautsendelser: 1. Faktura sendes på EHF om det gjøres treff på dette i ELMA. 2. Om det ikke finnes EHF så sendes faktura på pdf om dette er oppgitt til oss. 3. Dersom det ikke finnes treff på EHF eller ikke er oppgitt faktura e-post så sendes faktura pr Post.

Pallereol

  • Vi har fått feil antall stag til stigene. Har dere sendt feil?

    I noen tilfeller så gjør selv vi feil, men vi ber om at monteringsanvisningen leses nøye før dere begynne å montere slik at det monteres riktig antall stag pr stige.

Småvarereol

  • Vi finner ikke ryggstaget som skal brukes til å stive av reolen, har dere glemt å sende det med?

    Ryggstagene bruker vi å legge inn i hulrommet på en av stolpene.

Montering

  • Tilbyr dere montering?

    Vi baserer oss på at kunde monterer selv ihht monteringsveiledning. Dette på bakgrunn av transportkostnader og ekstra tid til montering. I enkelte tilfeller så kan vi tilby premonterte stiger før forsendelse dersom dette er ønskelig. Vi har også dialog med monteringsteam og sammen med disse kan vi tilby reolene inkl montering.