Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på de oftest stilte spørsmålene.

Generelt

Jeg ønsker å bestille ekstra deler til en pakke, men finner ikke de løse delene. Hva gjør jeg da?

Da kan du enten starte en chat, ringe oss å bestille pr telefon eller du kan benytte kommentarfeltet når du har kommet til handlekurven. Kommentarfeltet finner du nederst på siden hvor du bekrefter faktura og leveringsadresse.

Har dere brukte reoler?

Nei vi fører ikke brukte reoler. Ta kontakt med oss for et pristilbud på helt nye reoler til ditt lager!

Kan dere hjelpe oss å finne ut hva vi trenger?

JA, hvis dere tar kontakt med oss enten på chat, telefon eller e-post og gir oss en beskrivelse av hva du skal lagre i reolen, hvor store kolli det er snakk om og hvor stor plass du har tenkt å bruke så kan vi hjelpe deg med å finne ut hva du trenger!

Tilbyr dere leasing?

Vi har avtale med Nordea Finance Equipment AS og kan tilby leasing av reoler herfra. Spør oss gjerne om tilbud på leasing så undersøker vi dette.

Levering

Hvor lang leveringstid har dere?

Vi jobber for å ha alle varer på lager til enhver tid. Normal leveringstid er derfor pakketid på inntil 2 arbeidsdager og transporttiden fra vårt lager i Ålesund. Haster det så får vi det av gårde med det samme.

Har dere avdelinger andre steder i landet hvor vi kan hente varene?

Vi har kun ett lager som befinner seg i Ålesund. Varene kan derfor kun hentes hos oss i Ålesund, men vi leverer varer over hele landet ved hjelp av våre transportører.

Hva blir fraktprisen?

Fraktprisen regnes ut fra vekt og volum på det du ønsker å bestille - legger du inn en webordre hos oss så får du beregnet en fraktpris før du sender inn bestillingen. Har du ønske om å ta dette pr telefon så ring oss så beregner vi fraktprisen omgående.

Faktura

Sender dere faktura på EHF?

Vi benytter Visma Autoinvoice til fakturautsendelser og har i den forbindelse følgende rekkefølge på fakturautsendelser: 1. Faktura sendes på EHF om det gjøres treff på dette i ELMA. 2. Om det ikke finnes EHF så sendes faktura på pdf om dette er oppgitt til oss. 3. Dersom det ikke finnes treff på EHF eller ikke er oppgitt faktura e-post så sendes faktura pr Post.

Pallereol

Vi har fått feil antall stag til stigene. Har dere sendt feil?

I noen tilfeller så gjør selv vi feil, men vi ber om at monteringsanvisningen leses nøye før dere begynne å montere slik at det monteres riktig antall stag pr stige.

Småvarereol

Vi finner ikke ryggstaget som skal brukes til å stive av reolen, har dere glemt å sende det med?

Ryggstagene bruker vi å legge inn i hulrommet på en av stolpene.

Montering

Tilbyr dere montering?

Vi baserer oss på at kunde monterer selv ihht monteringsveiledning. Dette på bakgrunn av transportkostnader og ekstra tid til montering. I enkelte tilfeller så kan vi tilby premonterte stiger før forsendelse dersom dette er ønskelig. Vi har også dialog med monteringsteam og sammen med disse kan vi tilby reolene inkl montering.